روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

فضاهای به شدت مجازی

این روزها همه چیز تلگرامی شده اگرچه بدهم نیست اما خب من حسی که به وبلاگ نویسی دارم به کانالها و گروه های تلگرامی ندارم  

نمی دونم اصلا این خوبه یا بد و یا اصلا یک نوع مقاومت در برابر تغییره مثلا یا نه 

اگرچه خودم ها کانالها و گروههایی دارم اما خب این نوشته ها رو بیشتر با همین شکل می پسندم همین شکل ساده وبلاگی 

البته گاهی ترس از شناخته شدن هم هست که مانع از خود افشاگری ها در اینجور محیط های مجازی می شه  

هرچند گاهی می اندیشم اصلا چه چیز خیلی خاص دارم که  ازترس  افشا شدنش این همه دیوار را برافراشته ام؟  

هم از اینکه خواننده ای ندارم آرامم و هم از اینکه خواننده ای ندارم ناراحت و گاه دلم می خواد کسی باشه که حرف بزنم براش و بخونم نظراتش رو  

کلا ظاهرا تکلیفم روشن نیست برای خودم ....

نظرات 3 + ارسال نظر
عابر چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 12:02

ممنون که حق آب و گل دارم. امیدوارم همیشه حال تان خوب و دل تان شاد باشه. درست می گید باید روابط رو جوری تنظیم کرد که نه احساس تنهایی کنیم و نه این روابط مخل به زندگی ما باشه. البته این بالانس رو ایجاد کردن یه کم سخته

عابر پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 23:23

البته درست میگویید. حقیقتش اینه که نباید فضای مجازی جای کتاب و خواندن و ... رو بگیره

بله راست میگید منم به شدت بر هیمن عقیده ام
اما خب
واقعیت اینه که فضاهای مجازی داره حوصله ها رو کم میکنه
هم حوصله هایی از باب خوندن متنهای طولانی هم از باب جستجوگری و یافتن پرسشها هم از باب روابط فی مابین و تحمل های ما
و این بده وباید فکری به حالش کرد
و اما من..
ب باید یک فکری برای روابط دوستانه ام با اطرافم بکنم که از عمق این احساس تنهایی و بی کسی شاید دربیام
همه سعیمو می کنم دیگه حالا تا چقدر موفق باشم...

عابر پنج‌شنبه 11 خرداد 1396 ساعت 23:22

بالاخره چکار باید کرد؟

خواننده باشیم یا نباشیم؟

سلام!
شما که باشید بالاخره حق آب و گل خوانندگان مختصتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد