روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

تحصیل در رشته علوم تربیتی....

داشتم وبلاگ معلوم الحال را می خوندم و پستی که در مورد مشکلات رشته زبان نوشته بود که کلی هم بهش حق دادم البته ولی به این فکر رفتم که راستی رشته منم مشکلاتی داره تو جامعه!!

علوم تربیتی یا تربیت بدنی!!

مساله اینه که باید برای قشری از دوستان در جامعه معنای این دوتا رو تفکیک کنیم اگرخدایی نکرده خودمون رو با این عنوان معرفی کردیم چون بارها مشاهده شده که طرف اومده ازم سوالات ورزشی و بدن سازی پرسیده و بازم البته با این مشکل در اولین روزهایی که وارد سیستم دانشگاهی شدم برخورد کردم وقتی مدرسه محل تحصیلم ازم خواست که به عنوان یکی از دانش آموزان مثلا موفق در کنکور بیام و به سوالات بچه ها جواب دم!! که یکی از دانش آموزا اومد و ازم پرسید یعنی شما همه درساتون زنگ تفریحه؟!! گفتم یعنی چی گفت ورزش دیگه خب همش بازیه و.... ااصلا درسم می خونید؟

گرایش های مختلف رشته و توضیحات آنها

خب برای اکثر آدمها آموزش بزرگسالان یعنی سواد آموزی ..حالا بیا شده با عنوان کردن ریز واحدهایی که پاس کردیم ثابت کنی که سواد آموزی یک بخش خیلی خیلی ناچیز از نیازهای یک بزرگسال بالای 24 ساله یک جامعه است تازه اونم در این دنیای فناوری و.... که البته همین باعث میشه خیلی از دانشجوها و فارغ التحصیلان این گرایش اصلا یا نگن گرایششون چیه یا بگن مدیریت یا ....

یا مثلا کافیه بگی برنامه ریزی یا مدیریت خوندی دیگه باید برای هر کار و هر رفتار غیر مدیریتی و غیر برنامه ریزی نشده ای خلاصه بابت هر خل بازی جواب پس بدی که مگه تو....

یا بدتر هم اتفاق افتاده همیشه باید مدیریت بحران داشته باشی و خلاصه که زیر ذره بین مدیریت و برامه ریزی زندگی کردن فاجعه ایه برای خودش

مشاوره تحصیلی

ای یکی دیگه مشکل حرفه ایه یعنی خب اگه به کسی بخوای مشاوره تحصیلی و درسی بدی می گن تومگه روان شناس یا مشاور تحصیلیه مدرکت؟!!  ضمن اینکه حتی از نظر حرفه ای هم خیلی نمی تونیم فعالیت حرفه ای درستی توی زمینه مشاوره تحصیلی داشته باشیم یعنی حتی مجوز کاری گرفتنش هم بامشکلاتی روبه روست. البته که طبق ائین نامه ها مجوز می تونیم داشته باشیم

ادامه دارد....17.06.96

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد