روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

اولین روز کاری ما در سال جدید

امروز 14 فروردین ماه 96 درواقع اولین روز کاری ما در دانشکده بود( البته با عرض پوزش از سایر دست اندرکارانی که اولین روزکاریشون 4 فروردینه )  

یک روز زیبای بهاری با بارش باران تند و ساعاتی هم گلوله های سفید برفی! 

من امروزم رو بیشتر به دید و بازدید گذشت البته! خب دانشجوها و استادا تقریبا از ساعت 10 به بعد سروکله شان پیدا شد که بقیه اونم در واقع با در نظر گرفتن تایم دید وبازدید رسمی دانشکده که ساعت 11:30 بود بازهم گذشت خخخ 

همکارایی که باهاشون صمیمی تر بودم هنوز مسافرت بودن و نیومده بودند و تنها یک نفرشون اونم ساعت 11:30 رویت شد که خودش اقرار کرد که برای دید و بازدید خودشو رسونده! 

بازم من کارمند رنگی مراسم بودم که خداییش هرکی می دیدم کلی چهره هاشون باز می شد از دیدن مقنعه سبز روشنی که پوشیدم! خیلی ها بهم گفتند که خدا خیرت بده که رنگی می پوشی می بینیمت دلمون باز می شه   در کل روز خوبی داشتم امروز امیدوارم که سال خوبی رو هم به اتمام برسونم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد