روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

برنامه ریز درسی که برنامه نویس کامپیوتر شود!

خب در محیط کاری همین که رسته شغلی ات با رشته تحصیلی ات از ابتدا هماهنگ باشد و در عبن حال رشته شغلی ات هم با علایق واقعی ات همخوانی داشته باشد به نظر باید روزی هزار بار سجده شکرکنی! توی این جامعه پر از بحران و بیکاری ما

اما معنای رسته شغلی و کاری هماهنگ همیشه این نیست که همه کارایی که می کنی واقعا در تخصص تویه !

چون دیگه به هر حال چه بخواهی چه نخواهی خیلی از کارها بهت واگذار می شوند و تو باید نه تنها یاد بگیری بلکه جز وظایف اصلی شغلی ات هم بدانی!

از این دست وظایف زیادند اما مسئولیت سایت یکی از همین وظایفی است که به نظر باید در حیطه شغلی مهندسین کامپیوتر و ITدانشکده باشد تا کارشناس آموزش!

ولی خب بنا شرایط فعلا جز وظایف ماست و البته جز وظایف مورد علاقه من!

در حدی که واقعا گاهی انقدر ذوق می کنم از اینکه حتی یکی نیست آموزش بده ولی من خودم می رم یادمیگیرم و اجرا می کنم ! فقط مشکل عمده وقتگیر بودن این پروسه است هر چند دیگر مهارتم زبانزد شده در حدی که مهندسین دانشکده هم اعتراف می کنند که بهتر از آنها هم یاد دارم و هم می توانم آموزش بدهم!

با توجه به سیاست ایجاد سایت انگلیسی برای همه گروه ها در دانشگاه و در عین حال با توجه به نزدیک شدن جشنواره مطهری که خب یکی از آیتم های امتیاز آوری آن سایت ها است من یک ماهی است که درگیر ایجاد محتوای انگلیسی برای سایت بودم که خوشبختانه تازه هفته پیش محتواها آماده شد

اما در این بین سایت فارسی گروهم را نیز با طراحی ماژول متفاوت به روز کردم و کلی ذوق زده ام از این کار البته هنوز بخش کوچکی از لینکهای صفحه اصلی برقرار نشده اند ولی بخش اعظمی از کارهایم به روزند و این یعنی یک عالمه حس خوب

راستی اگه دوست داشتین می تونید یک سری بزنید و نظری هم بدین برام همینجا

اینم آدرس سایت گروه فیزیولوژی :  http://physiodep.mums.ac.ir/index.php

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 23:34

سلام
اون سایت رو خودتون طراحی و اجزا کردید؟

جالب بود.. می خواستم به اون شماره ای که پایین صفحه هست زنگ بزنم. سفارش تون رو بکنم

سلام اره میگم که برنامه ریز درسی ام یا کامپیوتر نمی دونم
زنگ میزدید بامدیرگروه صحبت میکردید شاید فرجی شد و اینا بفهمن که واقعا هم کاری کردم
چون به نظر اینا کارخاصی نباید باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد