روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

یادگاری از نوع حق التدریس!

در بدترین شرایط روحی ، بعد یک روز از یک جلسه سنگین، بهترین و پرانرژی ترین خبری پیامکی که می تونی دریافت کنی و که اصلا حال بد رو به خوب شیفت کنه شاید اونقدر کوچک باشه که در نگاه اول خنده دار به نظر برسه ... خب وسط این حال های بد یک دفعه sms واریز پول از بانک اومد اونم به ملبغ 227400 تومان!! خب این مبلغ هیچ گره ای از مشکلات مالی ناشی از انتخاب واحد مانده من حل نمی کرد ولی حالم را چرا ... انقدر بهم انرژی داد که اینگار ۳۰ میلیون برام ریختن دقیقا اندازه کل مبلغی که باید به دانشگاه بدم واسه انتخاب واحد پایان نامه ... و همه مشکلاتم حل شده خخخخخخ

حالا گذشته از شوخی واقعا حال خوبی داشتم از این دریافتی چون در توضیحش نوشته بود واریز حق التدریس...

همون ۱۰ ساعت تدریس ناقابل و پراز حاشیه ما جالب ترش اینکه انگار گنج یافتم

و اولین چیزی که بعد از دیدن میلغ واریزی و دلیلش.... ذهنم رو به خودش مشغول کرد این بود که آخ جون پول ساعتی که ۶ماهه چشمم دنبالشه پولش جور شد بالاخره! و البته بهانه اش هم جور شد ! خرید ساعت بااین پول به بهانه یادگاری از اولین پول دریافتی از تدریسم....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد