روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

حفره سیاه

 

فیلم کوتاهی را دیدم با نام حفره سیاه

سخت به فکر فرو رفته ام ...

راستی ما آدم ها اگر اسکن مغزیمان همه تفکرات درونمان را نمایش دهد چه خواهد شد ؟ چه خواهیم دید اصلا؟ چیزی شبیه گوی اسرار هری پاتر...

ما چطور  و کجا و برای به دست آوردن چه چیز و با چه قیمتی در دام این چاله خواهیم افتاد؟

بیرون آمدن از این حفره ها و دام ها چگونه است؟

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 22:43

چقدر از این حفره های سیاه رد شده ایم برای به دست آوردن چیزی ...اما وقتی متوجه شده ایم که دیگر راه برون رفتی وجود ندارد. ما می مانیم و گردابی که به دست خود ایجادش کرده ایم
امیدوارم حال تان خوب و روزگارتان شاد باشد و از این حفره های سیاه هم سر راه تان سبز نشده باشد

ممنون

دوخیییی سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 23:12 http://neyestan.honor.es/

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
96518

لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد