روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

احساسی ناب تر از خودت

دچار شده ام

دچار یک تعارض احساسی

در سر سه راهی شادی و ترس و اضطراب

در عین حال این تغییرات پر از حسهای خوبند

که باورشان هنوز هم در پستوی خاک گرفته و کهنه ذهنم نمی گنجند

ترسها واقعیند

شادی ها نیز

نشانگان تغییرات هم...

گفتمان درونی ام شادند

لذتها در نظرم عمیقند

و شاید اولین باری است که اینگونه اند

و این نیز تجربه ای بکر است

فعلا مبهوت ایستاده ام

و بی هیچ مداخله ای

فقط تجربه می کنم...

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 11:00

چه زیبا ترسیم کردید وضع و حالتون رو...
عالی بود
ما تجربه می کنیم...

ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد