روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

گپی با درون خودم

دلم فیلم می خواهد فیلم و سریال دیدن...

چیزی که مدتهاست اصلا تجربه اش نکرده ام ...... ماههاست حتی تلویزیون هم ندیده ام هربار هم که اراده می کنم بنشینم و تماشایش کنم خدارو شکر چیز قابل دیدنی نمی یابی!

دلم بی خیالی مطلق می خواهد... جذابیت های جدید و تجربه های جدید و انگیزه های ناب...

گاهی فکر می کنم موجودی یک بعدی شده ام ... و این اصلا خوب نیست

موهبت رها کردن ... معمولی بودن را از یادم رفته است!

نظرات 3 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 22:47

بله بازه... سینمای نزدیک خونه... کوروش بازه. هر وقت خواستید می تونید برید

چ بگم تهرانیها شب و روز ندارن خب

عابر یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 16:13

آها الان تیتر مطلبتون رو دیدم...گپی با درون خودم... فکر کردم گپی با بیرون خودتون زدید که نظر دادم..


خوب عیب نداره که نظره به هرحال ....
غیر فروشنده بقیه اثار رو دیدم عالین
یک ربع به 12سینمابازه واقعا؟؟؟
خب من بازم باشه نمیتونم که شال وکلاه کنم پس سوال بی موردی بود

عابر یکشنبه 28 آذر 1395 ساعت 16:12

چند شب قبل ساعت یک ربع بع 12 شب رفتم سینما فیلم فروشنده ی اصغر فرهادی....
بد نبود. گرچه بع کارهای قبلی اش نمی رسد.
فیلم اید و یک روز رو حتما ببینید. این فیلم رو در جشنواره دیدم. اخیرا سی اون اومده تو بازار... بازی بعضی هنرپیشه هاش خیره کننده است...عالیه.
نمی دونم با کارای اصغر فرهادی اشنا هستید یا خیر... اگر نیستید حتما فیلم در باره ی الی رو ببینید... و مهمتر از همشون فیل جدایی نادر از سیمین

فیلم های زیادی رو در ذهن دارم براتون بگم. ولی فکر کنم خیلی فرصت تماشای فیلم ندارید بخصوص با پایان نامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد