روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

دوستانه ها

چند روزه حالم خوب نیست تا بالاخره تونستم امروز یک کم اونم یک کم حالمو خوب کنم 

بعد دوستم اومده می گه حالت بهتره 

میگم اره خوبم 

میگه من امروز ارایش نکردم اومدم سرکار! 

گفتم خب یعنی چی ؟ چرا؟ 

میگه از دست تو آرایش نکردم!!! 

گفتم جان؟!! آرایش تو اونوقت به من چه ربطی داشت ؟

میگه  ؛ خب حالم گرفته بود حوصله نداشتم به خاطر تو!!! 

یعنی در این حد واقعا!

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 22 آذر 1395 ساعت 11:51

حال ها خوب می شوند
بد می شوند
قبض ها و بسط ها
لحظه هایی سرد
و لحظاه هایی گرم
در این میانه زندگی می کنیم
و زندگی چیزی است
در فراز و نشیب ها
بهار و ترنم
پاییز و زردی برگ ها

---------------------------

آروز می کنم حال خوب تان، بیشتر از حال بدتان باشد.

ممنون ازآرزوی خوبتان هرچندآرین و نبودش........ احتمالا حال شما هم خوب نیست

پ ن:پیامتان دریافت شد حتما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد