روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

خودکارآمدی اینبار در جایگاه فراگیر دوره

بعد از برگزاری دوره خودکارآمدی توسط من ماجراها و حواشی بسیار بود البته حواشی های غیر قابل کنترل

اما یکی از این حواشی مربوط می شود به برگزاری دوباره دوره با فاصله خیلی کم توسط یکی از مدرسین دیگر دانشکده و قسمت عجیب تر ماجرا این بود که نام من جزء فراگیران کلاس ثبت شده بود و در نتیجه منم باید در کلاس مذکور شرکت میکردم!

بماند که عموما یک نفر که خودش در همون سال مدرس همون دوره بوده دوباره به عنوان فراگیر نمی تونه باشه چطور این اتفاق نادر افتاد و بماند که مدرس دوره این دفعه چند روز قبل دوره زنگ زده به من که خانم دوره قبلی رو شما تدریس کردین؟ گفتم بله چطور؟ با عصبانیت گفت این دوره مال من بوده خودمم سرفصلهاش رو دادم و اصلا پیشنهاد دادم و حق من بوده

خب کلی دلگیر شدم از این قضیه خصوصا که تجارب اولیه تدریسم با همچین قضایایی رو به رو شده بود به هر حال امروز به عنوان فراگیر دوره سر کلاس این خانم حاضر شدم تا بلکه هم خودم بفهمم فرق تدریس من با یک مدرس دانشگاهی که ۱۰ سالی هم سابقه تدریس داره چیه؟

و هم خب چی بگم یک کم مقاومت کردم در برابر بودن در این کلاس با این سابقه قشنگ

بقیش الان حال نیس بنویسم باشه در اولین فرصتی که مخم سرجاش اومد....

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 17:56

خب اعتراض نکردید؟ و یا لا اقل دلیلش رو نپرسیدید؟

چرا پرسیدم جواب قانع کننده ای دریافت نکردم که هیچ ... ماست مالی بود و کل قوانین قبلی رو هم انکار کردن و گفتن مورد خاصی نیست خب ...چه عیبی داره حساسیت نداشته باشین و...
به هر حال انکار نمی کنم که به خودم خیلی برخورد و توهین آمیز بود برام
و جالب اینکه مدرس این دوره افتضاح بود حتی اسلایدهاش رو اماده نکرده بود و سرکلاس هر ۲۰ دقیقه به یک بهانه پذیرایی و... استراحت می زاشت و توی این تایم اسلاید درست میکرد از اینترنت و تایپ می کرد فوری

عابر یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 12:37

سلام

یعنی در همون دوره ای که خودتون برگزار می کردید شرکت کردید؟ اگر این جوری باشه چیز عجیبیه

سلام
اره دقیقا در همون دوره
عجیب که چی بگم اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد