روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

قلقلک- غلغلک

دوست دارم بنویسم فقط دوست دارم بنویسم یعنی حس نوشتن درونم می جوشد اما وقتی نمی دانی از چه می خواهی بنویسی یا حتی چه چیز را و در چه قالب دوست داری بنویسی بیشتر گیج میزنی در بین آدمهای اطرافت   

ذهنم پر است از تحلیل وقایع روزانه ممتد  

اما باز هم دوست دارم بنویسم از چیزی که نمی دانم چیست  

نوشتن آرامم می کند مگر نا آرامم ؟ 

نوشتن پراست از حس های خوب حس رهایی حس آرامش  

مگر دربندم؟  

نوشتن مورفین است و تجربه خوابی به اعماق درونت

نوشتن آفرینش است حس پویای خلق کردن و زنده بودن و زایش

مگر مرده ام؟  

نمی دانم فعلا چه را و چگونه نوشتنی را دلم می طلبد 

فقط دلم  نوشته می خواهد 

همین

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 10:46

نمی دانم با رمانهای کازانتازاکیس آشنا هستید یا خیر... به نظرم این رمان ها هر کدومشون شاهکارند.
مثلا مسیح باز مصلوب،
سرگشنه ی راه حق
زوربای یونانی
و بقیه ی رمانهایش

اریک امانوئل اشمیت:
راستان های کوتاه داره واقعا عالی هستند
حتما بانوی صورتی پوش اون رو بخونید. در باره ی پسر بچه ای هست که سرطان داره و نامه هایی به خا می نویسه
بقیه کارهاش هم خوندنی است.

جورج اوروِل
همه ی رمان های اورول به نظرم بی نظیره..
پیشنهاد می کنم حتما این کتابهاش رو بخونید:
هوای تازه
دختر کشیش
رمان 1984
آس و پاس ها

و هم چنین رمان های خانم ناتالیاگینزبورگ رو هم حتما ببینید...

گرچه به نظرم رمان های داستایفسکی بر صدر همه ی رمان ها است...

کافیه یا بازم بگم؟

اووه یادم رفت
در یه فرصت کافی رمان چهار جلدی خانواده ی تیبو رو حتما حتما بخونید... هر کی نخونه واقعا یه چیزی رو از دست داده

واقعا عالی در اولین فرصت همه رو می خونم
ممنون از پیشنهاداتتون

عابر دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 23:02

اکتب باسم ربک لذی خلق ... بر وزن اقرا ربک...
به پیامبر فرمود بخوان به نام پرودگارت... حالا باید بگوییم بنویس به نام پرودگارت

نوشتن را دوست دارم
حس رهایی است و بال زدن بر فراز آن چه اکنون هستم. نوشتن ابراز خویش است..

-----------------

نمی دونم شما رمان می خونید یا خیر... اگر نمی خونید و یا کم می خونید... حتما رمان بخوانید. رمان، به نوشتن خیلی کمک می کنه. زیرا قدرت تخیل رو تقویت می کنه.
نوشتن نیاز داره به قدرت تخیل

زمانی نوشتن جز جدایی ناپذیر من بود
رمان خواندن الان سالهاست نخوانده ام بیشتر دوست ندارم وقتم را بر سر این نوشته های آبکیه بعضی رمانها بگذارم ترجیح می دهم وقتی رمان بخونم که بدونم محتوای خوب و قابل تاملی داره پیشنهاد خوبی دارید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد