روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

تدریس

از عوارض دو وبلاگی اینه که دوست داری هر دوجا از یک ماجرا بنویسی گاهی....

البته خب غیر از عابر کلا خواننده هم ندارم فقط دیگه کلهم گاهی برخی اتفاقات خوب زندگی رو باید دوباره هم نوشت...

http://www.myhappiness.blogfa.com

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر شنبه 1 آبان 1395 ساعت 07:56

درود بر شما
جالبه این ایده که اتفاقات خوب زندگی رو باید دوبار نوشت
. من فکر می کردم که فقط وقتی جریمه می دادند... باید دوبار از روی درسمون بنویسیم
البته کم می نویسید.
سری به اون خونه تون... اون وبلاگتون... زدم. در باره تدریس بود و باقی ماجرا
کلام تان نافذ و درس های تان پر ثمر
جان تان روشن و باغ های سیب، تقدیم شما

اره نه تنها دوبار که باید هفت بار نوشت چون حافظه مثبت ما هفت برابر ضعیفتر از منفی عمل میکنه یعنی یک خاطره بد هفت برابر شاید بیشتر در ذهنت بمونه و مرور بشه تا مثبت
ولی مثال جالبی زدین جریمه دادن و دوبار نوشتن خطاها....
ممنون که سر زدین و رد آشنایی به جاگذاشتین

مترجم راه راه جمعه 30 مهر 1395 ساعت 21:51 http://manneveshtblog.blogsky.com/

خخخ منم خواننده ندارم بیا با هم گریه کنیم

نه من اتفاقا خیلی دوست ندارم خواننده زیاد باشه مسلما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد