روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

محرم است .......

محرم که می آید از درون مومن میشویم هر کاری را با محرم می سنجیم و حرمت نگهداشتنش

حتی همانها که حرف از این می زنند که مارا با محرم و تسلیت و نذری دادن ها کاری نیست و از این دست حرف ها که اگر راست می گویی دلی را به دست بیارو .دستی گیر...

همان ها هم در اعماق وجودشان به محرم معتقدند چرا که کسی را که برایش اهمیت نداشته باشد انتقاد نمی کند بی هیچ واکنشی می گذرد اصلا حتی نمی بیند این ها را که چه برسد که فکر کند و انتقاد و پیشنهادی بدهد...

همین تامل های لحظه ای .... همین واکنش های ثانیه ای..... یعنی اهمیت محرم در زنده نگهداشتن اسلام.... چه برسد به عزاداری های میلیونی و دسته ها و مراسم و نذری ها و برآورده شدن حاجتها ..... اینها فریاد اسلامی است که قرن ها خاموش نشده که هیچ ... هر بارهم به شکل خاص و ویژگی های مربوط به هر نسلی بلندتر در حنجره زمان فریاد شده

این است حیات زنده محرم..........

این است حسین و فریاد هل من ناصر ینصرنی امامی که قرن هاست یار می طلبد و یار میگیرد

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 07:38

اما این ظاهرگرایی و صورت گرایی ها رو من نمی پسندم..
کاش آز آن آب گواری آزادگی و حریت را که امام حسین می گفت ... بر دهان خشک قرن ها تشویش مان می چشکاندیم.
کاش کمی حسینی بودیم
حسین برای من مرد بزرگ و متعالی است که زندگی را قربانی کرامتش کرد...
هزاران درود بر او

موضع پسند ظاهر نیست که مسلم است از ظاره تا باطن ادمها راه بسیار است اما به نظرم ظاهر را نیز باید حفظ کرد و حرمت داشت تا نشانی باشد راهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد