روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

آنجا که خدا کنارت نشسته....

بعضی جاها اصلا  در لحظه متوجه لطف پنهان و آشکار خدا نمی شوی و تازه شاید شاکی هم باشی که چرا....

ولی زمان همان که معروف است به حلال مشکلات و از نظر من روشن کننده حکمتها نیز هست واضح کننده الطاف خداوندی هم هست

امروز وسط روز یکی از همکارا که دانشجوی دکترا هم هست بهم پیام داد که چکیده منابع مصاحبه آزمون جامع رو داری ؟ و یک لیست از کتابهای منبع اصلی برام فرستاد که ببین کدوما رو داری بهم بده!

من حقیقتا هاج و واج چند لحظه هنگ بودم آخه هر جور حساب کتاب می کردم به این می رسیدم که خب این باید الان تازه نزدیک دفاعش هم باشه چون تقریبا چهارساله دانشجویه چطور می شه امتحان جامع نداده باشه ؟! خلاصه با احتیاط ازش پرسیدم مگه شما هنوز امتحان جامع ندادین؟ مگه ورودی چه سالی هستین؟ که گفت چرا دوبار دام مصاحبه رو رد شدم اگه این دفعه هم رد بشم نمره آزمون کتبی ام هم از بین می ره!

اونجا بود که یعنی با تمام وجودم به آسمون نگاه کردم و گفتم خدایا لطفت رو شکر .... اصلا خارج از تصورم بود قبول نشدن و فهمیدم خدا چقدر هوامو داشته و من چقدر غافلم ....

نظرات 1 + ارسال نظر
گروه نرم افزاری رباتیک پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 20:45 http://robat1395.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
خیلی خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید و با شما تبادل لینک داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد