روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

دردسرهای تغییر ساعت

امروز ۳۱ شهریور ماه و اولین روز تغییر ساعت در شش ماهه دوم بود به تبع اون یک سری اشتباهات جالب و البته شاید تکراری پیش بیاد مثلا زودتر بری سرکار بعد بفهمی ای بابا زود اومدی....

حالا جالب ترین اتفاقی که امروز تو محیط کار افتاد پخش اذان آن هم ساعت ۱۰:۲۴ دقیقه صبح بود یعنی وضعیتی شد یک عده بدون نگاه کردن به ساعت رفتن وضو گرفتن و آماده نماز شدند یکی مثل من هاج و واج کل ساعتهای اطرافش رو چک می کرد و با خودش می گفت اخه هر جور حساب کنیم که اینا ساعت ها رو تغییر ندادن هنوز باید دیرتر پخش بشه نه زودتر اونم ۱۰ صبح از کی تا حالا افق این همه تغییر کرده؟!!!

و چون البته امروز به دلیل عید غدیر یعنی عید گذشته همکارا مشغول دید و بازدید هم بودند بساط خنده به راه افتاد ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد