روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

تعطیلی فراموش شده

گاهی خبر های خوش از انقدر عادی  و روزمره اند که خودت هم شوکه می شوی یعنی اصلا گاهی اونقدر غرق روزمرگی ها و کارهایت شده ای که تقویم هم از دستت در می رود 

و اینچنین می شود که وقتی امروز اول صبح پشت میزکارم نشستم بعد از نیمساعت که برای تنظیم کاری چشمم به تقویم رومیزی افتاد با دیدن عدد قرمز روی تقویم شوکه شدم با خودم گفتم فردا که جمعه نیست تعطیلی واسه چیه این چرا قرمزه؟!! تازه یادم افتاد ای دل غافل فردا عید غدیره و تعطیل...........  

یعنی خبر از این بهتر نمی تونستن بهم بدن که خودم کشفش کردم!! اونم درست وقتی  که از صبح ذهنم درگیر این بود که خدایا سه شنبه من برم به این مدیر گروه چی بگم اگه بپرسه امضا گرفتی یا نه؟!

  

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 29 شهریور 1395 ساعت 18:37

به نظرم اگر و فقط اگر بخواهیم یک ویژگی از این جهان رو برشماریم... خصلتی واقعی تر و بنیادی تری از این نیست:

ناپایداری

ناپایداری و در گذر بودن و لغزان و از دست رفتن های بسیار و دمادم... ناپایداری واقعیت واقعی این جهان است. روزها در پی هم می ایند و می روند. هفته ها و روزها و ......
و عمر نیز. سلامتی نیز. وهمه چیز...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد