روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

آزاردهنده ترین احساس

برای یک دختر در هر شرایط و هر موقعیتی

اصلا بنا به هر دلیل و ضرورتی

در تمدن ما در آئین و فرهنگ ما

برخی پرسش ها

در دایره نبایدهاست

و شکستن این نباید نه تنها سهمگین است برای جامعه

که برای دخترک آشوبگرو قیام کننده نیز سنگین است

و گاهی دلش برای یک حرف یک تشویق

یک حمایت و آفرین  لک میزند که طاقت بیاورد و نشکند

.

.

.

شکستن هر نبایدی خب واکنشهای درونی متفاوتی دارد

و بسته به فرد و زمان و موقعیتش متفاوت تر...

و من امروز بزرگترین نباید ذهنم را شکسته ام

به من حق بده این همه آشوب را

می دانی تازه من در محیطی امن بی خیال این نباید شده ام

اما باز هم شوکه ام

و قاضی القضات درونم رأی بدترین تنبیه ها را برایم صادر می کند

در من نبود توان این پرسش از ابتدای افرینشم

و تقصیر درمانگری بود که همپای من سکوت می کند

و ماهاست مملکت درونم را به هرج و مرج کشانده

خب در این شلوغی شهرها و دهکده ها و محله ها

گاهی یک حس جرات می کند و قلدرانه همه قوانین را میشکند و نیازهایش را فریاد می زند

این فریاد را دیگر هیچ ضابطه ای در بند نمی کند و آرامشی نیست

من اکنون

یک زنم

توجه ات را می خواهم

جذابیتم را

و اینکه چرا هیچ وقت گزینه اصلی هیچ رابطه ای نیستی

آزار دهنده ترین حسی است که یک زن می تواند تجربه کند

چرا که کل زنانگی ات اینگونه در هم میشکند

و این می شود که جنگ را شروع می کنی و آشوب را رهبری...

نظرات 2 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 15:41

کی از تک نوازان سنتور به نام پویا محمدی... مجمئعه ای دارد به نام
در سایه ی سرو
خیلی زیباست... عالیه.
حتما گوش بدید...
این آدرس هم به صورت تصویری از پویا قطعه ای رو داره

http://www.aparat.com/v/1Hzt2/%D8%B3%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B1_%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B2%DB%8C_%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B1_%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7_%D9%88_%D8%AF%D9%84%D9%86%D8%B4%DB%8C%D9%86_%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7_%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C

عابر شنبه 9 مرداد 1395 ساعت 19:51

قاضی القضات درونم رأی بدترین تنبیه ها را برایم صادر می کند.... چه زیبا



ما محکمه ایم و متهم و قاضی.
ما گناهکاریم و شلاق به دست
خویش را
در نگاه معصومانه مان می شکنیم
امروز را
در فراموشی بوده ام
من هستم یا تو؟
و جهان می چرخد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد