روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

دغدغه جدید

امتحان جامع در دو بخش کتبی و شفاهی که تموم شد نمره ها هم اعلام شدند حالا رسما وارد مرحله پژوهشی دوره شده ام... دغدغه این روزهای من چی می خواد باشه خب؟

 استاد راهنما، موضوع پایان نامه ، جامعه آماری و روش پژوهش ...

اینها بیشترین مشغولیت ذهنی من رو این روزها تشکیل میدن اینکه تا کی لیست اساتید اعلام بشه و آیا من بتونم با استاد مورد نظرم این کارو شروع کنم و اینکه ایا خط مشی فکری من و استاد با هم همخوانی خواهد داشت یا نه؟ اینکه موضوع پایان نامه ام تا چه حد مورد علاقه شخصی من خواهد بود و انگیزه های شخصیم را فعال خواهد کرد؟ اینکه با توجه به شاغل بودنم آیا امکان انتخاب جامعه آماری دانشگاهی برایم وجود خواهد داشت یا باید آموزش و پرورش را انتخاب کنم؟ سختی ها و مسائل انتخاب جامعه آماری مدارس استان و همزمانی ساعات کاری ادارات و مدارس با ساعات کاری خودم و مشکل مرخصی و اینکه آیا اصلا د رتوانم خواهد بود شهر به شهر این استان را برای پر کردن پرسشنامه هایم طی کنم ؟ اصلا در آخر این پایان نامه گره ای از مشکل این مملکت خواهد گشود یا صرفا در کتابخانه دانشکده ودانشگاه خاک خواهد خورد؟ اصلا گره مملکت را بی خیال..... آیا برایم تجربه زیسته این پایان نامه در انتها ارزشمند خواهد بود؟ یا به چشم یک تلف کردن وقت و انرژی و هزینه به آن خواهم خندید؟

هزینه های انتخاب واحد پایان نامه و هزینه های اجرای آن مرا به فکر فرو می برد که آیا به انتهای این مسیر خواهم رسید؟

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر یکشنبه 27 تیر 1395 ساعت 17:53

اصلا گره مملکت را بی خیال..... آیا برایم تجربه زیسته این پایان نامه در انتها ارزشمند خواهد بود؟


چه جالب..... پرسشی است زنده.
چقدر کسانی را دیده ام که میدان انقلاب پایان نامه می خرند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد