روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

آشفتگی های من

خیلی آشفته ام ........... استرس بی قراری های مکرر ......گیجی ..............بی حالی و خواب آلودگی را به سرماخوردگی و چرک کردن سینوس و ریه باهم که جمع کنی  یعنی اوضاع ناجور روان و جسم باهم ...............دیگر مگر چه می ماند برایم به جز تنفس  که تازه اونم با این اوضاع زورکی است

امتحان جامع این وسط  چیزی بیش از زیادی ست.... حال نداشته.....  درس های نخوانده و استرس های ناتمام

یعنی می شود یک روز بیام و بنویسم تمام شد؟ شدن که می شود قاعده این عالم این است اما حرص و جوش های من است که تمامی ندارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد