روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

جلساتی با لذت فوق العاده

جلسات روانکاوی ام پر است از رمز و راز... و شوق من برای کشف هر چیز...

نمی گویم خوش می گذرد یا حتی آسان ....نه سختیها و چالش های خودش را دارد آن هم زیاد... ولی دوست داشتنی شده است خیلی  همچون یک عصرانه خوشمزه و دلچسب...

نکات قابل توجه جلسات اخیر.... تمرکز من است بر روی مدل های ارتباطیم با اطرافیانم و گیجی های من این وسط که اصلا درک نمیکنم و فقط حرف میزنم

و درمانگری که گوشم را می پیچاند و از جاده خاکی زدن و دور شدن ازموضوع به سر بحث اصلی می آورد

گاهی هم بهم یادآوری می کند که به تو اگه رو بدم که هر روز جلسه می خواستی چی شده حالا من می گم جلسه می گی نه لازم نیست ؟؟ تو همونی نیستی که وقتی می گم اجازه داری text بفرستی خیلی بیشتر ازاین که پول جلسات حضوریت بشه  پول اونا میشه بعد بهت می گم جلساتت رو باید در ماه اضافه کنم می گی پول ندارم....

اخه الان که چی خجالت کشیدم هرچی دفاعم بکنم حرف حق جواب نداره که

ولی با همه اینها زیرکی و حواس جمعیش را دوست دارم کلا عاشق جلسات چالش برانگیز با درمانگرم و دخترک بالغ و کودک و والد درونمم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد