روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

دغدغه های اداری

راست و درست کارهایم را نمی دانم فقط افتاده ام توی یک غلطکی که می چرخد و مرا هم به هر سویی می کشاند

اینکه اخر عاقبت هیچ چیزی برایم مشخص نیست

اینکه به هر سویی چنگ می اندازم آن هم بدون فکر و برنامه دقیق

اینکه اصلا بروم یا بمانم کدام به نفعم است؟

اینکه آیا تجربه شغلی جدید یا تغییر فاز کاری ام می تواند در نهایت برایم مفید باشد یا نه

اینکه اصلا با توجه به توانایی ها و محدودیتهایم از پس این کارها بر می آیم یا بیشتر ریسک است و به مخاطره انداختن وجهه ام؟

همه اینها شده دغدغه این روزهای اداری من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد