روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

یک جمله

گاهی پیروز شدن بهترین انتخاب نیست ......

این جمله رو توی یک وبلاگ دیدم و ذهنم رو درگیر کرد به این فکر کردم که آره راست می گه ها...  گاهی باید بپذیری شکست را ... گاهی باید یک پله پایین بیایی تا بعد بتوانی به سمت موفقیت پرواز کنی .... گاهی باید تحمل کنی سقوط را تا شیرینی پرواز به جانت بنشیند.... و البته باید گفت شکست مقطعی و حساب شده گاهی شاید بهترین انتخاب برای برنامه پیشرفت ماست.....

پ ن:

دارم برای جابه جایی زور می زنم بعد خوب ظاهرا باید قبول کنم فعلا یک پله بیام پایین تا بعد راه برام باز بشه  واسه همین این جمله اینا رو تو ذهنم تداعی کرد!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد