روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

یک یادداشت برای آغاز

بعد از تصمیم کبری دو سال پیشم برای نوشتن شادی های زندگی......

الان بعد دو سال خلاء نوشتن تجارب و حس های زندگیم دیگه داشت اذیتم میکرد برای همین تصمیم گرفتم که توی این وبلاگ با سرور بلاگ اسکای از هر آنچه که اسمش را روزمرگی های زندگی ام گذاشته ام بنویسم ...........روزمرگی هایی از جنس تجربه و احساس های من....

از آنجایی که عنوان وبلاگم با این حساب می شد   Evrey Day Of My Life   با مخفف کردن سر واژه های عنوان اسم وبلاگمم شد EDOML

بعدم ذوقم گل کرد براش یک لوگو رنگی طراحی کردم که هم وجه تسمیه اسم وبلاگ مشخص بشه و هم خب بشه آرم شناسایی ام ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد