روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

مقتدرانه در اوج!!

راستش امسال اصلا تصور اینکه در جشنواره هفته اموزش گروهم برتر بشه نداشتم خصوصا که خودم هم جز کادر اجرایی جشنواره بودم و با این همه آیتمی که اضافه شده بود  کلا امیدی به کسب امتیاز نداشتم ولی در کمال تعجب گروه کاری من باز هم با این آیتم های جدید و سخت برتر شد... 

ولی این قسمت هیجان انگیز ماجرا نبود 

بخش هیجان انگیز ماجرا اینطور کلیک خورد که برای انتخاب سایت برتر دانشکده از بین 40 گروه آموزشی کار بسی سخت بود و در عین حال نظرات متفاوت و متضاد به نحوی که تا روز قبل از جشنواره از دو گروهی که می خواستند به عنوان سایت برتر معرفی کنند یک گروه چندین بار تغییر کرد و در این رقابت نفس گیر  سایت گروه من مقتدارنه بدون هیچ خدشه ای باقی ماند و تنها سایتی بود که هیچ گروه ناظری اعم از داوران جشنواره و هیات رئیسه و روابط عمومی هیچگونه تعرضی نسبت به اون نداشتند و قاطعانه موافق رتبه آوری اون بودند! 

واقعا اگرچه حس اضطراب و نگرانی ثانیه هایی که جلسه و اعتراض ها بررسی می شد تا موقع اعلام نتیجه بسیار نفس گیر بود 

ولی حس خوبیه وقتی مقتدرانه اول می شی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
عابر دوشنبه 18 اردیبهشت 1396 ساعت 22:05

مبارکه او شدن. اون هم مقتدرانه

همیشه شاد و مقتدر باشید
در اوج بودن آن هم در اوج شادی و سلامت

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد