روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس
روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های زندگی من.....

روزمرگی های تجربه و احساس

جمع بندی سالانه به سبک مستندات مجازی!

هر چقدر روزهای سال ، به انتهایش نزدیک می شود انگار با همه سختی ها و مشکلات، من حال و هوای بهتری را تجربه میکنم  

 ذهنم سالهاست اواخر اسفند که میشود  مرور میکند سال و روز و ماههای گذشته را... 

به عادت هرسال اما امسال با همه سختی هایی که داشته ام  حس خوبی از سالی که گذشت دارم  شیرینی ها و خوشی هایی که گاه غیر منتظره بوده اند و گاه اگرچه قابل پیش بینی ولی  بازهم لذتی ناب را در خود نهفته داشته اند  

راستش دیشب اگرچه حس و حال خوبی داشتم اما بازهم این ذهن عقل گرای نظام مند من قانع نمیشد که خب الان حس و حال خوبی داری دیگه مگه بده؟! و مستندات می خواست تا قبول کنه که واقعا سال خوبی را گذرانده در نتیجه حالا بگرد و پیدا کن..... مستند کجابود اخه ؟!  

رفتیم سراغ فضای مجازی و اختصاصا وبلاگ ها و .... که آمار دربیاریم وقایع ثبت شده خوب، معمولی و غیر خوب را.... 

خدا روشکر  مستندات هم روی عقل و منطق را کم کرد بلکه سرجایش بنشیند  

تا هوایی بخورد چرخی بزند و رقصی بکند ..... کودک احساسی من!
 

تعدادپست های ثبت شده فضای مجازی

اتفاقات +

تکرار مثبت+

اتفاقات معمولی

اتفاقات منفی -

۲۲۲

۱۱۸

۵

۷۶

۲۳

۱۱۳

۱۸۹

۲۳

   

 البته هنوز تا پایان سال دوهفته ناقابل مانده است و من عموما جمع بندی کل وقایع را در یک پست د رآن موقع نیز ثبت خواهم کرد و این جمع بندی زود هنگام آمارگونه شاید بیشتر برای تقدیر از بودن کسانی است که در این یک سال استوار کنارم بوده اند و همراهی لحظه به لحظه شان حس  و حال خوبی را برایم رقم زده  است... 

همه دوستانم همکارانم همکلاسی هایم و  اختصاصا همراهی یک نفر که روز های خوب امسالم را  به غیر از خودم و خدا مدیون حضور پررنگ اویم....

نظرات 3 + ارسال نظر
عابر شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 23:42

فهمیدم یک نفر حال تون رو خوب می کنه
چه عالی..
همین قدر هم متوجه شدم ...کم چیزی نیست

عالیه ....دقیقا همینجوریه یک نفر همه تلاشش اینه که حال منو خوب کنه

عابر شنبه 21 اسفند 1395 ساعت 08:42

ولی آن یک نفر ...بودنش نتیجه یکی از جمع بندی ها و تصمیمات سالانه ۳ سال پیشم بوده

???????????????

من که متوجه نشدم

هرچه هست امیدوارم حال خوبی داشته باشی

حالا کی گفته کلا باید متوجه بشید؟
شما گفتین : آن همراهی یک نفر را همیشه داشته باشید تا از زندگی بیشتر لذت ببرید و هستی تان معنای زیبایی داشته باشد
منم میگم همین محاسبه سالانه من خودش یکی از نتایجش این بوده که تصمیم بگیرم اون یک نفری که الان کنارمه و بخش عظیمی از حال خوبم را مدیون حضور پررنگ اویم را وارد زندگیم بکنم تا کمکم کنه
میگم اگه فهمید بالاخره که بگید به ببینم چی فهمیدین!

عابر جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 15:59

محاسبه ی خود
این کار خوب و عالیه ... این که بدانیم در این سال چه کردیم و قرار است چه کنیم. کاش همه گاهی ...خودشان را بگذارند این جا و برون از دورتر به خودشان نگاه کنند و ببینند چه کرده اند. ارزیابی خود ... یعنی خوداگاهی

آن همراهی یک نفر را همیشه داشته باشید تا از زندگی بیشتر لذت ببرید و هستی تان معنای زیبایی داشته باشد.

محاسبه نفس
ارزیابی خود
و یاخوداگاهی
از نظرمن باهمه تجارب ۱۰سال گذشته ام، برای من حداقل این سالی یکبارش باعث پیشرفتم شده چون وقتی خوبیهای سالی که گذشت رو دیدم انگیزه تلاشم بیشترشده و هدفهای اینده ام رامشخصا نوشته ام و ناخوشی ها هم به فکر واداشته و باعث درگیرشدن ذهنم برای حل مشکلات بوده
ولی آن یک نفر ...بودنش نتیجه یکی از همین جمع بندی ها و تصمیمات سالانه ۳ سال پیشم بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد